Om du inte är nöjd med din behandling

Om du har klagomål på din behandling, vill vi förstås veta varför. Tycker du inte att vi har skött ditt ärende så bra som vi borde, vill vi att du berättar det för oss. Välkommen med dina synpunkter - det hjälper oss bli bättre!

1 - Prata först med din behandlare om dina frågor. 

Missförstånd klarar vi oftast upp på ett enkelt sätt. Kontakta därför först den som genomfört din behandling. Du kan också be om din samtyckesblankett som du skrivit under, innan din behandling!

Du har också rätt till att nyttja din nöjd-kund garanti - läs mer här >

Vet du inte vem du ska kontakta, kan du prata med vår kundservice helgfria vardagar 10.00-17.30 för vägledning.

2 - Be om en utredning.

Om du inte är nöjd med din behandlares svar, så har du möjlighet att be om en utredning genom att fylla i blanketten nedan. 

 

Du blir då kallad för en ny bedömning, en s.k. "second opinion" tillsammans med behandlare & utredare. Vi gör en ny bedömning av ditt ärende & utreder ditt fall. Bedömningen är självklart kostnadsfri.

Kom ihåg att du måste begära en utredning inom 35 dagar efter bokningstillfället klagomålet avser. 

Skicka din ifyllda PDF-fil till info@gotaklinik.se

3 - Om du fortfarande inte är nöjd.

Om vi har försökt lösa problemet tillsammans och du fortfarande inte är nöjd med resultatet, finns det ett antal andra möjligheter för dig att få ditt ärende prövat.

Har du förslag på förbättringar?

Vi letar ständigt efter nya sätt att bli bättre! Har du ett förslag på hur vi kan bättra oss?

Skriv ditt förslag till oss på info@gotaklinik.se idag!

/Teamet på Göta Klinik